Generelle oplysninger

dotmaps
CVR-nr.: 38833340
Paludan-Müllers Vej 37
Info [a] dotmaps.dk
+45 2381 3142

 

Betaling

Det er muligt at betale med Dankort, MobilePay, ViaBill og PayPal.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Alle priser er inkl. moms og i danske kroner. Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer samt tekniske fejl.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit

 

Fragt

Når du handler hos dotmaps har du følgende måder at få leveret dine varer på:

  • PostNord MyPack Home, som koster kr. 29,00.

 

Vi sender alle pakker med et track & trace nummer, så din pakke altid kan spores. Der skal beregnes minimum 1-5 dages levering.

Der kan dog være undtagelser med længere leveringstid ved ferie, helligdage og udsalg.

Da hverken plakater eller træprint er en lagervarer, kan der opleves et par dages fremstillingstid. Der er op til tre dages leveringstid, når varen er sendt fra vores lager.

Ved ordre over 499,00 kr. er der gratis fragt i Danmark.

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl, prisfejl og lagerstyringsfejl.

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Alle retursager skal have emne feltet ‘Returnering (dit ordre nummer)’ mens alle reklamationer skal have ‘reklamation (dit ordre nummer). Dette gør processen for returnering og reklamation hurtigere. Alle henvendelser bliver håndteret indenfor 24 timer. Al returnering koster 49,- som er standard for fragtomkostninger og håndtering.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

Varen sendes til:

Jacob Nielsen

Paludan-Müllers Vej 37, st. tv.

8210 Aarhus V

Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og accepterer ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Jacob Nielsen

Paludan-Müllers Vej 37, st. tv.

8210 Aarhus V

Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte indehaver Jacob på Jacob@dotmaps.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 06.06.2018

 

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart